3/02/2017

[玩樂深評]《For Honor》成班麻甩群揪好緊要!

《For Honor 榮耀戰魂》經過兩次Beta後,現在終於推出了!CB玩過Open Beta同正式版,都有幾句說話要講!

在《For Honor》中,男子漢打到九彩是平常不過的事

揪,全部都係揪

《For Honor》入面有好多個模式,有爭據點、有隻揪、有群揪。但講真,大家心目中就只有狂揪,事關玩咩霸地盤,話就話有啲位你唔洗郁無人理都得,但你會覺得好空虛好唔威,好唔夠雷唔夠撐,你都係想出去幫手揪人。當然,以上情況未必成日發生,因為你犯人,人人犯你,你唔砌低人,點贏?同埋當你唔係同朋友玩,同隊無咩偈傾無咩戰術,咁梗係同其他人死過先爽啦!

男仔鍾意無束縛?未必,如果套甲型,一定著上身


撻著戰鬥魂

雖然我能夠唔代表晒所有男性,但我都夠膽講,過半數男仔都有一種戰士魂,尤其是見到啲裝甲同動作。呢隻Game都叫做成功製造到共鳴嘅,好似我咁,就即係用死騎士,因為……我係鍾意騎士嘛,由細到大,好似《Dragon Age》咁我都係Pro Knight嘛,夠硬派囉。我有朋友就鍾意日本武士。如果大家有緣見到我另一位朋友,就知佢會揀維京,因為佢本人留緊維京鬚。道不同,但都好開心,嗰一刻,你嘅角色就係身份認同,唔洗咩國民教育。

呢隻Game就係講揪……最緊要夠英雄主義


耐唔耐玩?

講真,長遠睇我幾擔心隻遊戲嘅耐玩性。首先,我覺得幾依賴同朋友打,因為可以傾下戰術,咁就算玩法同地圖差唔多,都會多啲樂趣。如果同街外人玩,好彩就同隊都肯講下策略,但好大機會出現嘅都係「小朋友齊打交」--X打。咁就可能十個趣連一半都無。

故事模式?有少少WFC。點解唔係完全WFC?因為網上有位靚女名人打緊囉

加地圖?玩多幾場差唔多熟;加多啲模式?如果最後都係X打,其實無意思。叫大家記招研究點玩?唔係個個咁有耐性。點樣增加耐玩性,係一個挑戰,當然前提係廠商真係想大家玩落去……

咦?好似講少咗啲野?單機模式呢?Sorry,我諗都幾WFC。唔關隻Game事嘅,咁大家都係想揪人啫,減下壓,咪唔洗好似某執法部門咁要幾萬人上街講粗口囉……

 多人遊戲有呢啲模式,但簡單一句:揪贏咪得囉

文:CB

遊戲名稱:《For Honor》
對應平台:PS4、Xbox One、Windows(測試版本為PS4)
發行商:Ubisoft
發售日:2017年2月14日(全球同步)
鳴謝:Ubisoft Hongkong提供協助

沒有留言:

張貼留言